.

۰۲ فروردين ۹۳ ، ۱۹:۴۸

بهار فاطمی

بسم رب الزهرا(س)

اللهم صل علی فاطمه و ابیها

من شیعه شدم رها ز هر قید/ در دام محبتتت شدم صید/ مادر به خدا نمیفروشم/ یک لحظه روضه ات به صد عید

انشاالله که سال جدید به برکت حضرت زهرا(س)... سال ظهور حضرت صاحب الامر (عج) باشد...برای تمامی شیعیان جهان سالی فاطمی باشد... سال نابودی وهابیت و بهاییت ملعون باشد... سال نابودی آمریکا، اسراییل و انگلیس مستکبر باشد... سال ریشه کن شدن تمامی منافقین داخلی و خارجی و ضدانقلاب باشد... سال رهایی حرم مطهره حضرت زینب(س)، حضرت رقیه(س) از دست وهابیت و سلفی و تکفیری ها باشد...

انشالله بتوانیم بر خواسته امام خامنه ای(مدظله العالی) ندای لبیک بسراییم و غبار غم سال های گذشته را از دلش بزداییم...

انشاالله که سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی سال ظهور حضرت صاحب الزمان(عج) باشد...

جان زهرا(س) عزم ملی بهر فرهنگ میکنیم/ باز با امر جهاد این امر همسنگ میکنیم/گفته ای اقتصاد ای رهبر جانباز من/ ما جهادی بهر این فرمان تو جنگ میکنیم...

سالتان فاطمی...

خدا قوت.


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۱/۰۲
گردان قرآنی شهید عباس کریمی

نظرات  (۱)

۰۲ فروردين ۹۳ ، ۲۰:۳۹ غلامرضا سلطانی

سلام

دوست خوبم امیدوارم سال خوبی داشته باشید

به منم سر بزن،و اگر قابل دونستی لینک این پستتو در سایتم قرار بده تا بقیه هم از طریق سایت من وارد وبت بشن

اگر قابل دونستی پیش منم بیا

wikilinkes.ir/page/help

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی