.

۰۹ اسفند ۹۲ ، ۲۱:۱۹

تدبیر اطلاعاتی

اوایل بچه‌های سپاه به کد و رمز و به این تیپ کارهای تخصصی، نا آشنا و در مکالمات با بی‌سیم درمانده بودند و نمی‌دانستند چطور عمل کنند تا طرح و برنامه‌شان لو نرود که عباس آمد و پیشنهاد داد با لهجه غلیظ قهرودی پشت بی سیم صحبت کنند که برای مردم بلوچ کاملا ناآشناست.
این پیشنهاد چنان مؤثر بود که کسی فکرش را هم نمی‌کرد. مکالمات بی‌سیم از آن روز بر عهده عباس و یک هم ولایتی‌اش قرار گرفت و آنقدر هم این کار را با تبحر و تسلط انجام دادند که همه بچه های سپاه حال می‌کردند و می‌نشستند کنار بی‌سیم تا عملیات مخابراتی عباس و هم ولایتی‌اش را بشنوند. مخلص کلام اینکه بلوای بلوچستان هم به همت بچه‌های سپاه آرام گرفت و پاسداران کاشانی بعد از چهار ماه به شهرشان برگشتند. تنور انقلاب هر روز عباس را پخته‌تر می‌کرد و روح پسر ساده و بی‌آلایش کربلایی احمد روز به روز قد می‌کشید، آنقدر بزرگ که دیگر در جثه نحیفش نمی‌گنجید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۰۹
گردان قرآنی شهید عباس کریمی

نظرات  (۲)

فکر می کنم گردان حضرت ابراهیم هم سن گردان شما باشد حدس میزنم چون ما هم سوره مبارکه نصر را نوش جان کردیم. ممنون که دقیق و کامل گزارش می کنید. به درد ما هم می خورد.
پاسخ:
با عرض سلام و احترام خدمت اعضای گردان حضرت ابراهیم(ع)
با تشکر از نظر خوبتون، اگر امکانش هست آدرس وبلاگ را بزارید تا افتخار بازدید از وبلاگ شما را داشته باشیم.
خدا قوت...
گردان حضرت ابراهیم فعلاً وبلاگ ندارد و مثل شما دوستان حرفه ای نیست . تا جایی که بتوانم خبرهایش را  اجالتاً در  fanada.blogfa.com می گذارم. همیشه در پناه قرآن باشید. متنظر سوره نوشت هایتان هستیم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی